piatok 15. marca 2013

Opäť srdiečková a nová knižka

Kamarátke Ľubke sa veľmi páčila moja prvá srdiečková taška, priala si ju rovnakú, len vnútro obohatené o zipsovú kapsičku a kapsičku na mobil. Pridala som ešte karabínku na kľúče, predsa len, človek ich večne v kabelke hľadá.




Už teraz ľutujem, že som z týchto krásnych látok od Adornit nekúpila viac, ostalo mi akurát na jednu, poslednú tašku, ktorú chce kamarátka Katka, ale na druhej strane som rada, že z nich nie je "ležiak" v mojej skrini :).

A ešte sa chcem pochváliť, môj drahý manžel mi objednal novú knižku od mojej obľúbenej designérky Tone Finnanger - Fairy Tale Wonderland. Počkala som si na anglický preklad, predsa len po nórsky zatiaľ neviem :D. Strihy sa dali stiahnuť z internetu už dávnejšie, ale ja milujem vôňu kníh a listovanie v nich.





Hádajte, čo budem prvé z tejto nádhernej knižky šiť ;).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára