pondelok 13. mája 2013

Šicie stretko

Vďaka šitiu som sa zoznámila s niekoľkými skvelými ženami. Ako bonus dve z nich, Stanka a Vlaďa, bývajú v Žiline, odkiaľ pochádza môj manžel, takže máme možnosť sa viac menej pravidelne vídať a občas si aj niečo spoločne ušiť.
Prvé stretko, dvojdňové, sme mali skoro presne pred rokom, vtedy sme šili kabelky a ja ešte malú bábiku, ktorú som sa práve tam naučila vďaka Stanke šiť. Stretávame sa v Materskom centre Levík, ako sami uvidíte na fotkách, je to úžasný priestor nielen pre deti, ale aj mamičky :).
Tentokrát sme sa to poňali volnejšie, mala prísť šiť aj Vladina kamarátka, tá chcela šiť podsedák, Stanka s Vlaďou nakoniec šili dekoračný domček a ja klasika, kabelku, konečne prvú pre seba.
A takto nám to šlo...

Stanka stíhala okrem domčeka aj Bertu obstrihávať.

 
Zuzka stále len žehlila..


Strojové zátišie

 
Zuzka zasa žehlí, teraz pre zmenu šnúrky na uviazanie podsedáku.

 
Vlaďa s polotovarom :)

 


 
Tu je Vladin výsledok.
 


Stankin si môžete pozrieť na jej blogu. Zuzkin som bohužiaľ neodfotila, mea culpa. A môj "výsledok", polotovar už spomínanej tašky. Treba "už len" všiť zips, zošiť, ušiť a našiť kožené uši.


Bol to prájemne strávený deň v spoločnosti rovnako postihnutých osôbok, ktoré mám naozaj veľmi rada. Ostáva už len dúfať, že sa minimálne o rok znova stretneme pri šití :).

1 komentár: