štvrtok 4. júla 2013

Letná kabelka a podkafíčka/Summer bag and mug rugs

Kabelku mám ušitú už dlhšie, ale opäť nebol čas ju nafotiť. Šitá je podľa návodu, ktorý som ako inak našla na Pintereste, nájdete ho na stránke The Long Thread. Inštrukcie sú jasné, strih priložený. Ja som použila ľan so zatkávanou striebornou nitkou, s koženými uchami mi pomohol manžel, ktorý mi kožu narezal, pekne zasekol do oblúku a nabil nitmi. Uši sú preložené na polovicu a pri jednej strane prešité. S výsledkom som naozaj spokojná :).

I made this summer bag few weeks ago but there was no time to make pictures of it. I found this tutorial on Pinterest, you can find it on the The Long Thread website. Instructions are clear, pattern is included. I used linen with silver thread, my husband helped me with leather handles, he cutted them, made them rounded and        nailed with rivets. I'm really satisfied with the result :).




A podšálky pre moju šéfku, šité podľa Bellet, látočky od Katky z Modern Patchwork

Mug Rugs for my supervisor, design by Bellet, fabrics from Modern Patchwork.


V sobotu vyrážame na dovolenku, La Bella Italia nás čaká, veľmi sa teším.

We'll go on holidays on Saturday, La Bella Italia is waiting for us, so see you not so soon :).

2 komentáre: