utorok 20. novembra 2012

Ako to začalo..

Ako to všetko začalo?


Nikdy som nešila. Ešte tak niečo uštrikovala hladko a obratko a na základnej škole som mala "záchvat" krížikovej výšivky, keď som dokonca obšťastnila pár členov rodiny a kamarátok vyšitými obrázkami.

Narodením dieťaťa sa zmení všeličo. Napríklad v sebe objavíte potrebu pre dieťa niečo vlastnoručne vytvoriť. U mňa to začalo tým hladko-obratko šálikom. Dokonca dvojfarebným. Dcéra ho prekvapujúco s obľubou doteraz nosí, ale skôr pre to, že sú na ňom prišité dve Hello Kitty, ktoré mi uhačkovala šikovnejšia kamarátka. Bohužiaľ ani hačkovanie mi moc nejde, ale ako pravidelnú návštevníčku stránky Modrý koník ma zaujala téma o šitých hračkách. Šikovné mamičky aj čakateľky na titul mama tu prezentujú krásne veci, nielen šité, zaujali ma hlavne mierne insitné, pre niekoho možno aj sčasti škaredé anjelky Tildy od nórskej designérky Tone Finnanger.

Bola to pre mňa výzva. Blížili sa Ninkine druhé narodeniny, aj toho voľného času už celkom pribudlo. Pár strihov a návodov sa dalo stiahnuť aj na nete, už mi chýbal len šijací stroj. Tu mi pomohla kamarátka Katka, ktorá mi ho rada požičala. Výsledok samozrejme vôbec nezodpovedal mojim predstavám a predstavám úbohej Tone ani omylom. Takto to nakoniec dopadlo. Našťastie sa lepšia fotka nedochovala :).


Potom to už nabralo spád. Túžba dokázať to aj lepšie bola silná, takže na Vianoce mi Ježiško v osobe môjho milého manžela doniesol nový stroj, síce len "hypermarketový", lebo som nevedela, koľko mi moje nadšenie vydrží, ale môj. Nasledovali ďalšie pokusy, všetky putovali ako darček rodine, kamarátkam a ich deťom. Malý náhľad....



 
 
Postupom času došlo aj na ďalšie šitie, ako zvieratká, vankúše..




A potom som objavila závislosť pod krycím menom Marína.....

1 komentár: