piatok 23. novembra 2012

Fenomén Marína :)

V rámci debát na mojom obľúbenom Modrom koníkovi občas padlo ako dobrý zdroj inšpirácie slovíčko Marína. Vedela som, že ide o nejaký časopis o šití, ale nič bližšie. Postupom času ma to ale začalo zaujímať, kedže jej čitateľky začali pridávať fotky vecí ušitých podľa nej a to už teda bolo niečo!

Dnes už bohužiaľ neexistujúci časopis a naň nadväzujúci web Galerie Marina, kde sa tvorivé dámy z oboch brehov rieky Moravy chválili svojimi výtvormi a diskutovali o šití, látkach a ďalších zaujímavostiach predstavoval pre mňa to, čo pre Alicu Krajina zázrakov. Nakoniec som samozrejme neodolala a časopis si začala kupovať a neskôr nielen časopis, ale aj skvelé kurzy, ktoré "mama" Maríny Ivanka - Bellet dotiahla do video dokonalosti. Tak sa stalo, že ani nie po roku mojej šicej kariéry som si postupne trúfla na hračky s aplikáciami, kabelku s koženou klopou, jednoduchú deku, organizér a nakoniec tak trochu aj vlastný návrh kabelky. Bellet vo svojich kurzoch totiž nielen prezentuje návod na konkrétnu vec, ale dozviete sa tipy, triky, rady, ako na vlastný strih, rôzne možnosti šitia a kopec ďalších informácií.














Zdravotné problémy (a nielen tie) nakoniec donútili Bellet prestať časopis vydávať. Našťastie nielen pre mňa, nevydržala dlho v nečinnosti a v skvelých návodoch a kurzoch pokračuje časopisom Love Bellet Fabrics a na svojich stránkach Bellet ďalšími kurzami - momentálne beží tretie pokračovanie kabelkového kurzu "Kdyby 1000 tašek..".

Som Ivanke a celej komunite Marínok veľmi vďačná, že som si aj vďaka nim trúfla na väčšie projekty, sú mi neustálou inšpiráciou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára