nedeľa 20. januára 2013

Jeden šicí - nešicí

Konečne som odstránila technické problémy, ktoré som mala pri nahrávaní fotiek.

Vianočné darčeky ešte nemám komplet nafotené, tak sa musím pochváliť aspoň ďalšou mojou činnosťou, súvisiacou so šitím, ktorú som rozbehla len nedávno.

Ako vyštudovanú učiteľku ma vždy bavilo vzdelávať druhých, učeniu hry na flautu sa momentálne nemám ako venovať, preto som zisťovala, či by bol záujem o kurzy šitia patchworku, veď prečo nezúročiť svoju novú vášeň. Reakcie však jednoznačné, záujem nie je.

Preto ma po čase prekvapila kamarátkina otázka, či by som nespravila kurz, rovno ponúkla aj priestory. Prvý "nástrel" bol trošku rozpačitý, z dvoch účastníčok síce prišli obe, ale jedna musela po pol hodinke utekať so svojím malinkým dieťatkom, o ktoré sa staral otecko, na pohotovosť. Ale v zásade aj tá jedna kurzistka bola spokojná, naučila sa robiť veterníčky a ušila si veterníkový top na vankúšik. Ale čo bolo najdôležitejšie, bola lapená. Samozrejme - do osídiel patchworku :).

Druhý kurz bol už úspešnejší, mal tri účastníčky. Šili sme patchworkovú kabelku podľa Missouri Quilt, pôvodná je šitá z charm packu, dámy šili zo štvorcov, ktoré si rezali samé, výber látok, počet použitých vzorov, ako aj dĺžka a šírka rúčok bola na ich uvážení. Okrem pani Milky, ktorá bola moja prvá kurzistka, to bol pre dve ďalšie prvý kontakt s rezačom, rezaciou podložkou a pravítkom. Rovnako ako pre všetky tri to bola prvá kabelka. Myslím, že svoju premiéru zvládli bravúrne, veď posúdťe sami.

 




 
A tu sú všetky tri šikulky so svojimi výtvormi.
 
 
 
Nabudúce pokračujeme vankúšom alebo blokom, z ktorého (dúfam) vznikne deka :).
 



1 komentár: