štvrtok 24. januára 2013

Kabelky a taštičky posledných dní

Za posledné dva týždne sa mi nejak nakopila chuť šiť kabelky. Nešila som len ich, ale zatiaľ v úspešnosti dokončenia jednoznačne vedú.

V rámci mojej závislosti na Pintereste som objavila pekný, prehľadný postup na koženkovú kabeločku. Zaujala ma práve materiálom, koženku tu "suším" už nejaký čas a toto ma celkom nakoplo. Taštička je taká minimálna, vrchný rozmer je 13cm, ale aj vďaka kurzom od Bellet, kde sa už pár tašiek z koženky šilo, išlo mi to ako po masle, aj keď to bola moja prvá práca s ňou. Návod nájdete v tomto blogu.



Ďalšou je Desireé, design by Bellet, návod a strih sú v Marina Quilt. Šila sa skvele, Ivankine návody sú super, aj keď sa občas v rámci fotopostupu zaseknem, neviem, či som nechápava alebo je problém len čeština. Kabeločka je to exkluzívna, šila som ju zo saténu, aj keď pôvodne je samozrejme z bavlny. Veď som ju aj šila pre špeciálnu osobu - moju sestru, ktorá žije v Sydney a skoro po 2 rokoch prišla na pár dní na Slovensko. Kvetinka na klope je odopínateľná, dá sa použiť aj inde.




A posledná kabeločka, z ktorej sa takpovediac ešte parí, je opäť z Pinterestu, samozrejme trochu upravená, pôvodná je menšia. K jej ušitiu ma tentokrát doviedli látky od Adornit, ktoré okrem ďalších krások ponúka moja kamarátka Katka vo svojom e-shope, keď som uvidela ten FQ set, nedalo sa odolať a kabelka sa vypýtala na svet sama :D. Ak sa vám páči, je voľná (aj keď ma Ninka určite zavraždí, keď príde domov zo škôlky), v prípade záujmu mi môžete písať na mail. A ak máte záujem si ju ušiť samy, návod nájdete na tomto blogu.




Ešte mám rozšitú novú bábiku, snáď sa mi ju podarí do weekendu došiť a budem sa môcť pochváliť. V nedeľu ma čaká opäť patchworkový kurz, budeme šiť deku, teda toľko blokov, koľko stihneme, podľa Moda Bake Shop. Reportáž vám určite neodopriem ;).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára