pondelok 19. augusta 2013

Rozdávačka - víťazky/And the winners are...

Som rada, že rozdávačka vzbudila záujem, síce len obzerací, ale máme deväť účastníčok, z ktorých porota pod prísnym dohľadom návštevy netere Viki vylosovala dve výherkyne.

I'm glad you enjoy my giveaway, I got many visits but only few of visitors took part. Jury under the rigorous supervision of my niece Viki chosen two ladies.



Kozmetické taštičky získavajú Korfela a Mery13 :). Gratulujem!
Cosmetic bags go to Korfela and Mery13 :). Congratulations!


Dámy, prosím, pošlite mi do mailu vaše adresy a ktorú by ste chceli, aby som vám taštičky mohla poslať.
Ďakujem všetkým zúčastneným a kto nevyhral, nebuďte smutný, ďalšie rozdávačky budú určite nasledovať.

Thanks to all participating visitors and looking forward to the next giveaway.

2 komentáre:

  1. Ještě jednou moc moc Děkuji. To je ale krásné ráno ;-) Pohlazení Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uf...to sa mi asi zdáá?...jeej ja mam ale radosť :-))Ďakujem krásne Zuzanka. môj e-mail dostalova.maria@gmail.com Krásny deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť