nedeľa 11. augusta 2013

Rozdávačka/Giveaway

Po troch týždňoch výletovania a prázdninovania mimo domov, konečne späť vo virtuálnom svete. Ako som avizovala v predošlom príspevku, ako vďaku za vašu priazeň som si pripravila rozdávačku. A keďže ste museli na ňu čakať, mám pre vás pripravené darčeky dva - kozmetické taštičky. Dúfam, že sa vám budú páčiť. Šité sú z látok z môjho obľúbeného Modern Patchwork.
A ako môžete jednu z nich získať? Jednoducho, stačí mi napísať koment pod tento príspevok, napíšte mi, čo sa vám u mňa páči a ako si spríjemňujete tohtoročné horúčavy. Písať môžete až do budúcej soboty 17.8. a výhercov oznámim v nedeľu. Prosím anonymných prispievačov, aby pripojili aj mail!

After three weeks off I'm back in virtual word. As I wrote last time this giveaway is my big thank-you to all of my readers. And because you had to wait for it I got two gifts for you - cosmetic bags. I hope you will like them. Fabrics used on them are from Modern Patchwork.
This giveaway is open for any reader. Simply leave a comment, write me what you like on my blog and how you spend these summer days. Giveaway will be closed next Saturday, August 8th and winners will be announced on Sunday.





Veľa šťastia!
Good luck!

9 komentárov:

  1. Ja si prosííím :) (tú modrú)
    A som uchylák na bábiky, takže mne sa najviac páčia tie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojky, krásne ručné práce maš vo svojom blogu.......
    Prajem aj naďalej slnečné letné dní. Ja si ich nádherné užívam
    s dcérkami na výletoch a ak je niekedy čas tak pri šijacom stroji :-)

    poteším sa pri výhre žltej taštičke

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, mne sa najviac páči štýl tvojho písania :) Jasné, že aj tvoje krásne vecičky, ale u teba si vždy rada prečítam aj celý text :) Prajem veľa pravidelných čitateľov a spokojné kurzistky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsetky su uzasne, pretoze su robene s laskou :-) prajem vela chuti k dalsej kreativite :-) do tvorenia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak v prvom rade Zuzanka by som Ti chcela zablahoželať k tvojim včerajším meninkám, všetko najlepšie :-)
    Čo sa týka Tvojho blogu rada Ťa navštevujem, páči sa mi Tvoj vkus. Do všetkého priložíš to svoje "ja"
    A horúčava...Uf...u nas to pokračuje bez daždika, nezaprší a nezaprší, už tri dni čítam ako všade aspoň sprchlo, ak nie zlialo sa a u nas ako vždy, nič :-( takže pekne v tieniku s pohárom citronovej vody :-)) Prajem krásne dni a veľa čitateľov. Tvoreniu zdar!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, překrásné výrobky a kapsičky. Užívej si letní dny. Já si je užívám na mateřské s dětmi. Jsou to nejkrásnější letní dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi, vsetko mas uuuuzasne, najviac sa mi paci konik - odpadnem z neho a ako si kratim horucavy? slnenim. A chcem vyhrat :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ola Zuzi, já mám tuze ráda panenky, tak ty se mi líbí u tebe nejvíce. Máš je krásné a mají dušičku ... Pirát je moc povedený. Lenka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Leto si užívam tak, že oddychujem a vyrábam šperkovnice no už do nich ani nemám, čo dávať. :D lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť