nedeľa 25. augusta 2013

Nákupky a kozmetická taštička/Grocery totes and cosmetic bag

Po dlhšej šicej pauze som sa pustila do pár rýchlych projektov, švagriná mala narodeniny, tak som skúsila ušiť nákupnú tašku podľa Bellet. Prvú som šila z dekoračky z Ikea, aby bola taška pevnejšia, len mi nejako nedošlo, že tým pádom aj objemnejšia a tak sa ťažšie zmestí do púzdra. Druhú som šila z batiky, už to bolo v poriadku, na púzdra oboch som použila rifľovinu. Švagriná mi pred časom dala pár odrezkov koženky, tak som využila aj tú. Látka od mojej naj Katky z Modern Patchwork.

After quite long time without sewing I made few small projects, I tried to sew grocery tote for my sister-in-law's birthday. I used Ikea home dec fabric for the first one but it is quite bulky for its case. For the second one I used batik and cases are made of denim. Sister-in-law gave me some leatherette pieces so cosmetic bag is made of it and fabric from Katka from Modern Patchwork.






2 komentáre: