nedeľa 18. mája 2014

Tašky/Bags

Milí moji, odkedy som nastúpila do práce, nemám vôbec čas venovať sa blogu. Že nezaháľam aspoň v šití Vás hádam presvedčia nasledujúce fotky a blogy. Ako som pozerala albumy, pri niektorých veciach som bola prekvapená, že aj to som ušila za tých skoro 6 mesiacov, čo som sa vrátila späť do pracovného kolotoča.
My dear followers, I'm really busy after my comeback to work and had no time to write my blog. But I had some time for sewing, let's see following pictures and blogs. I went through my albums and I was surprised what I was able to sew during almost 6 months I returned to work.


Najprv som šila tašku podľa strihu od Noodlehead 241 Tote. Na Pintereste som ju videla v toľkých prevedeniach, že som musela aspoň jednu mať (konečne pre seba).
I sewed Noodlehead 241 Tote because I liked it on Pinterest, there are so many variations of it so I had to have one (finally mine).


A ďalšia inšpirácia z Pinterestu, taštička kombinovaná so striebornou kožou.
And another Pinterest inspiration, clutch with silver leather.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára