nedeľa 1. septembra 2013

Čo je nové v látkovej skrini/Sunday Stash no.78

Už dlho som vám neukazovala, čo pribudlo do mojej zbierky nielen látok.
It is long time I showed you novelties in my stash.

Najprv sú to batiky a sady fat quarterov v zelenej a ružovej. Objednávala som prvýkrát z nového eshopu Hancock's of Paducah, batiky za 6 dolárov za yard, sady dvanástich FQs od 6,99, no nekup to :). Ani poštovné zo Štátov nebolo až také hrozné.

I made my first order from Hancock's of Paducah, batiks from $6, sets of 12 FQs from $6,99, ok, it's a bargain!! Also shipping from US was not that bad.


Ďalším úlovkom sú "vintážne" čipky, ktoré som vyštrachala u mojej babičky, Majú tak do 30 rokov, ale tie farby!

I found some vintage laces at my granny's home, they are about 30 years old but still have such awesome colors.


A posledná novinka nie je tak môj úlovok, ako darček od mojej zlatej Katky z Modern Patchwork, ktorá čaká v septembri bábätko a ja som jej poslala nejaké detské vecičky, za ktoré som samozrejme nič nečakala, o to viac ma takýto parádny darček prekvapil a potešil.

And the last one is present from my dear Katka from Modern Patchwork. She is expecting baby-girl so I gave her some baby clothing and this is her thank-you.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára